We leven in het spel Hotel….

*PIIIIIIEEEEEP* het is even een niet zo’n net begin maar wat baal ik er van! De server van de website ligt eruit dus ik kan er even helemaal niets mee. Maar om jullie toch alles te laten lezen heb ik het gewoon in Word geschreven en post ik het later 🙂 Zo krijgen jullie toch alles mee van onze reis! En dan nu….

Na de zware 2,5 uur vlucht van gister waren we dan eindelijk in Miami. Wat een gedoe zeg om met 3 koffers en een rolstoel het halve vliegveld over te moeten richting de huurauto’s. Maar het is gelukt! Dan snel opzoek naar het hotel want we verlangde wel naar ons bedje en wat lag dat heerlijk zeg!
 2013-11-01 11.31.26

Vanmorgen ging om half 10 de wekker maar ik was al wat vroeger wakker. Zo kon ik mooi een navigatie regelen voor op de telefoon, genieten van het uitzicht en kon Wouter nog even verder slapen. Na dat de wekker ging even snel gedoucht en hoppa aan het ontbijt. Helaas dit stelde heel erg weinig voor maar je moet iets. Na mijn bagel met roomkaas te hebben gegeten en wouter zijn broodjes met roomkaas zijn we nog even terug naar de hotelkamer gegaan. Zo konden we even op ons gemak bekijken wat we konden gaan doen vandaag.

Bayside was het geworden. Een heerlijk open lucht shoppingcenter met allerlei knusse winkeltjes. Onderweg naar Bayside kreeg ik het idee dat ik dwars door het spel Hotel heen reed. Kent je het nog? Het spel waarbij je hotels moest kopen en bouwen… Helaas het bestaat niet meer als bordspel maar hier in Miami wel in real life! Erg tof 🙂

2013-11-01 16.59.29

Al gauw waren we op de plaats van bestemming, auto parkeren in de garage en lekker rond wandelen. In het eerste stukje kwamen we bij een hele grote poster van Victoria Secrets en dat er een nieuwe winkel zou openen in Fall 2013. ‘He we zijn net te vroeg’ zei Wouter tot dat ik me omdraaide en zei ‘echt niet kijk hier maar eens’. Snel naar binnen en echt wat een mooie spullen hebben ze zeg! We hebben een mooie geurset voor Wouter gekocht en als we $75,00 deden besteden kregen we een tas t.w.v. $99,00 kado. Dus ik mocht nog 2 prachtige lakjes uitzoeken en zo kregen we een prachtige grijze glitter tas van Victoria Secrets kado. We hebben er nog wat verder rond gelopen en bij de visitors information wat folders mee genomen en besloten om te gaan.

2013-11-01 16.53.39

Hierna zijn we naar een shopping mall gereden. Het was niet zo’n hele grote maar we hebben er prima kunnen lunchen en nog wat rond kunnen lopen. Verder viel het allemaal wat tegen. Dus hup wat boodschappen doen en nog even lekker in de zee zwemmen bij het hotel.

Wat een heerlijk warm water zeg! We hebben een uurtje liggen dobberen en toen besloten om eruit te gaan. Af te spoelen onder de douche om vervolgens nog een lekker hapje te kunnen eten. We zijn richting Ocean Drive gereden, (dat is vanaf het hotel waar we zitten een half uur. Dus ongeveer van Eindhoven naar Den Bosch) hier hebben we onze auto geparkeerd met een vage parkeermeter die we eerst niet aan de praat kregen. Maar we geven niet snel op en zo konden we even via de M.A.C Store heerlijk eten bij TGIF en dat op vrijdag!

2013-11-02 09.36.552013-11-02 09.51.542013-11-02 09.51.24 2013-11-02 09.52.25

Nu zijn de koffers weer gepakt om morgen ochtend vroeg te vertrekken richting de Everglades. Ik ben erg benieuwd hoe ik dat ga vinden. Tot in Bonita Springs!

Liefs,
Wendy & Wouter

You might also like:

• Tijdens het opruimen van alle laatjes en bakken nagellak die ik overal heb staan in mijn kamertje kwam ik deze lak weer eens tegen. En ik bedacht dat ik deze nog steeds zonder nail art aan jullie moest laten zien.
  • Vorig jaar ging mijn lieve vriendinnetje Angelique naar de States. En eigenlijk proberen we altijd wel iets voor elkaar mee te nemen. Al is het me dit keer niet gelukt... En dit setje kreeg ik destijds van haar.
  • Terwijl we dit schrijven is het bij ons zaterdag avond en bij jullie al zondag ochtend. Hier zijn we ondertussen druk bezig om onze koffers te pakken om morgenavond (zondagavond dus) weer terug naar Nederland te vliegen. Maar toch wouden we nog even een prachtige dag of eigenlijk 2 met jullie delen.

Leave a comment to We leven in het spel Hotel….

1. Gaaf hoor! Ik heb het spel nog als bordspel. Leuke herinnering! Goeie reis en geniet er van!

2. wat een gedoe zeg met de service, lekker relax dagje met leuke dingen gedaan, leuk om te lezen en wat gaaf van Victoria Secret, ben benieuwd <3

3. Hahaha, heten die gebouwen ook waikiki enzo? Lol! Geen foto van de victoria secret tas?

4. […] veel met hier. Maar hier voor jullie mijn gekochte aankopen.Zoals jullie al in het verslag konden lezen van ons eerste shop dagje in Miami gingen we naar een Victoria’s Secret winkel. Als we voor […]