Vlucht en Aankomst

Live from USA – Washington DS. Of nou ja live… Op het moment van typen wel, moment van plaatsen is wat later. We zijn op dit moment zo’n 18 uur onderweg en we hebben nog 6 uur te gaan voor we in ons hotel in Miami zijn.

Vanmorgen (of voor jullie gezegd gister ochtend) stonden we al om half 6 naast ons bed om op tijd klaar te zijn en de laatste dingen in onze koffer te stoppen. Mijn moeder en haar man stonden rond de klok van half 7 bij ons aan de deur om ons naar Schiphol te brengen. Of eigenlijk de auto mee naar huis te nemen zodat hij niet voor een paar 100 euro daar ergens geparkeerd hoefde te staan. Dit alles ging helemaal gesmeerd en om 8 uur stipt stonden we op Schiphol. Na even wat klooien met een rolstoel, 2 grote koffers en de handbagage kwamen we aan bij de incheck balie. Het idee was koffers droppen en door maar helaas. Met 1 van de ESTA formulieren was iets mis gegaan dus die moest even snel opnieuw aangevraagd worden. Na dit gedaan te hebben konden we verder en was alles geen probleem.

IMAG0330

Dan wandel je wat rond op Schiphol en zo langzaam aan ga je richting de gate waar we zo aan de beurt waren en ook dit alles ging moeiteloos.

IMAG0331

En dan… Dan gaat het gebeuren. Je zit op je plek, we hadden mooie plekken en konden lekker naar buiten kijken. Ja we zijn er helemaal klaar voor!

Al gauw viel Wouter in slaap en zo ook ik. En dan ben je voor je het weet ben je alweer 3 uur verder en moesten we er nog 5,5. Ja, het is een hele zit maar we kregen genoeg eten en drinken. Heel toevallig nadat ik van de week de film Wolverine thuis had gekeken kon ik nu deel 2 in het vliegtuig kijken! Echt een toffe film :D.

IMAG0333

Maar dan… Na 8,5 uur zitten, enorm stijve benen en eigenlijk een compleet stijf lijf landen we veilig in Washington. De landing was na eigen zeggen perfect. Ik heb zelden zo’n soepele landing meegemaakt!

Helaas door al het gedoe de afgelopen periode in Amerika is de vlucht die wij eerst hadden geschrapt en moeten we ons nu 5,5 uur vermaken op een echt saai Amerikaans vliegveld. Er is weinig tot niets te beleven dus we zijn blij dat we de laptop bij hebben en dat ik wat reis spelletjes in de handbagage heb gestopt. Maar aangezien het bij jullie al lang etenstijd was geweest en hier was het nog maar 15.00uur zijn we even een lekkere hamburger gaan eten bij….. Wendy’s!

IMAG0334IMAG0336

Wendy’s is wel een grappige tent… De hamburgers zijn hier vierkant. Dus ik kon me er wel in vinden. Lekker anders! Het is verder gewoon een fastfood keten maar ach het hoort er wel bij. Net als de “medium” bekers drinken… Ze zijn gewoon net zo groot als bij ons de large bekers :O

IMAG0337 IMAG0335

En nu? Nu zitten we te wachten met alle apparaten aan de opladers tot we mogen boarden voor onze vlucht naar Miami. We zijn heel erg benieuwd maar volgens de borden die hier bij de gate staan is het er momenteel nog 29 graden! Ik zeg dat word morgen wakker worden met een prima gevoel 😀 Voor nu is ons doel om zo in het vliegtuig niet te slapen. We zijn bang dat we anders straks in het hotel niet slapen. We zullen zien en jullie horen het vast snel!

IMAG0338

Liefs,
Wendy & Wouter

You might also like:

• Tijdens het opruimen van alle laatjes en bakken nagellak die ik overal heb staan in mijn kamertje kwam ik deze lak weer eens tegen. En ik bedacht dat ik deze nog steeds zonder nail art aan jullie moest laten zien.
  • Vorig jaar ging mijn lieve vriendinnetje Angelique naar de States. En eigenlijk proberen we altijd wel iets voor elkaar mee te nemen. Al is het me dit keer niet gelukt... En dit setje kreeg ik destijds van haar.
  • Terwijl we dit schrijven is het bij ons zaterdag avond en bij jullie al zondag ochtend. Hier zijn we ondertussen druk bezig om onze koffers te pakken om morgenavond (zondagavond dus) weer terug naar Nederland te vliegen. Maar toch wouden we nog even een prachtige dag of eigenlijk 2 met jullie delen.