Londen *Shoplog & Reisverslag*

We zijn alweer 2 dagen thuis maar wat kan ik nog nagenieten van een paar dagen weg. Afgelopen zondag vertrokken we met de boot naar Harwich om vervolgens met de trein naar Londen te gaan! Natuurlijk heb ik flink wat geshopt! Vandaag laat ik jullie de lakjes zien!

Afgelopen zondag vertrokken we einde van de middag richting Hoek van Holland om daar op de boot naar Harwich te stappen. We hadden dit keer een wat luxere hut geboekt dus we waren erg benieuwd hoe deze eruit zou zien. Na het inchecken mochten we aanboord en dan is het even uitzoeken waar je moet zijn. We zaten helemaal voorin, precies onder de kapitein, met een prachtig uitzicht. Boven ons bed was een groot raam en zo konden we lekker naar buiten kijken.De volgende morgen om 6.30 uur mochten we van de boot af en stonden we op het station van Harwich. We moesten even wachten op de trein maar om 7.15 reden we dan toch echt naar Londen. Ja, het is vroeg opstaan maar je geniet zo wel een volledige volle dag in hartje Londen. Want om klokslag 9.00uur sta je op Londen Liverpool Street Station. Een super groot internationaal station. We hadden thuis al een redelijke route uitgestippeld en begonnen de dag richting Oxford street. Na wat rond gewandeld te hebben in de Primark en natuurlijk wat kleding geshopt te hebben, onder anderen: 2 gekleurde vesten, een shirt, een strand jumpsuit en een Minion legging, zijn we verder gegaan. Aan het einde van de Oxford street zit een Superdrug. Dit is een soort Kruidvat. Ik had thuis al een beetje rond gekeken naar wat ik zou willen. En zag dat ze bij Superdrug 3 halen 2 betalen actie hadden. Dit betekende dat ik niet eens naar de Boots zou hoeven en hier mijn inkopen kon doen. Ik heb aardig wat lakken gekocht van Models Own en Barry M. En als extratje kreeg ik een leuke make up bag.Hierna zijn we via een heel duur straatje waar wij totaal niet thuis hoorden met onze toeristen outfit richting de New Bond Street gelopen. Hier zit een gigantische Victoria’s Secret winkel. En aangezien ik sinds onze vakantie in Amerika niet anders meer wil dan deze BH’s heb ik hier ook nog 2 BH’s gekocht. Vervolgens zijn we naar de Regent Street gelopen om hier nog diverse winkels te bekijken. Ook kocht ik nog flink wat Lush voorraad.Toen we uiteindelijk op Piccadilly Circus kwamen zijn we wat gaan eten bij TGIF. Deze zit op het begin van Leicester Square en een echte aanrader voor als je in Londen bent!Toen we klaar waren hebben we nog zitten denken wat we nog zouden doen. We hadden immers nog 2 uur de tijd voor de eerste trein zou gaan richting de boot. We besloten om avond tickets te kopen van Ripleys Believe it or not. Dit is een museum waar je de gekste dingen tegen komt. Ook hadden ze nu een tentoonstelling van de Spice Girls en ja ik waande me even in de eind jaren ’90. Toen ik groot fan was van deze meiden groep!

Na deze super leuke en vooral actieve dag vonden we het wel tijd om richting het station te gaan. We kochten nog wat eten en uit eindelijk konden we met de eerste trein al mee naar de boot. En dan, dan ben je de volgende ochtend weer in Nederland en heb je weer fantastische herinneringen gemaakt. Het was een super leuke dag en eigenlijk dagen en dit artikel is iets meer dan een shoplog geworden 😉
Wendy Liefs

You might also like:

• Het word wel weer eens tijd voor een blogje vinden jullie ook niet. En laat ik nou lekker knallend binnen willen komen bij jullie...! Speciaal daarom deze heerlijke Models Own lak.
  • Terwijl we dit schrijven is het bij ons zaterdag avond en bij jullie al zondag ochtend. Hier zijn we ondertussen druk bezig om onze koffers te pakken om morgenavond (zondagavond dus) weer terug naar Nederland te vliegen. Maar toch wouden we nog even een prachtige dag of eigenlijk 2 met jullie delen.
  • Het zijn niet zoveel blogjes geworden als dat ik beloofd had maar iedere keer als we iets doen waarvan we zeggen dit is echt een blogje waard schrijven we samen een artikeltje. En vandaag hebben we iets gedaan waar we echt helemaal van onder de indruk zijn.